gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çünkü okadar teknik bilgim yok , bu firmalar Reseller sistemi ile çalışıyor. ( Bu sitede varmı bilmiyorum. )

Örnek vermek gerekirse Redstationda %30a kadar ucuz makina alıp bize satabiliyolar.
OVH'ta bayilik sistemi yok. 1 sunucunuz da olsa, 10 sunucunuz da olsa, 100 sunucunuz da olsa sitede yazılı olan fiyattan alıyorsunuz. Redstation'daki indirim seçeneği burada bulunmuyor. Dolayısıyla "aracı" olan kişilerin/şirketlerin sundukları teknik destek, risk, idari giderler sebeplerinden dolayı 50-100 TL civarında kâr koyarak satmaları normal.