gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden en ucuz makinalar fransadan gelirdi , şimdi konulara bakıyorum 250den aşağı satanlar yok. Acaba karaborsa falanmı oluyor ?
Hem OVH'ın satış politikasını değiştirmesi, hem de Euro'nun aşırı yükselmesi sebebiyle fiyatlarda (eski fiyatlara nazaran) ciddi artışlar yaşandı.