• 29-07-2013, 10:58:53
    sunucuoptimizasyon.com
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    n270 ise FTP, dns, vpn, mail ve sadece html hosting dışında başka işe yaramaz.
    Aynen, 3 euro yada zaten fazlası olmaz

    Yani ucuz diye vdsleri bırakalım bunu alalım gibi bir düşünceye kimse kapılmasın büyük hayal kırıklığına uğrarsınız. Zaten 7-8 kibrit kutusu büyüklüğünde birşey

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:58:53 -->-> Daha önceki mesaj 10:57:22 --

    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arifim sende dahil tüm sipariş veren arkadaşlar http://www.kimsufi.com/fr/ bu ibareyi okumadınız mı acep

    * : Disponibilité sous réserve de la validation de votre commande et dans la limite des stocks disponibles.
    Usage : Serveur personnel. Non autorisé pour la revente. Limité à 3 serveurs par personne physique ou morale.
    Disponible uniquement pour les habitants de l'Union Européenne.

    Avrupa Birliği üyeler yararlanmakta ve kişisel kullanım sayısı 3 ile limitlendirilmiş demekte
    Hacı aslında ben sipariş verdiğimde o yazı yoktu, hatta ben sipariş verirken teslim süresi 24 saat yazıyordu, sonradan bir baktım teslim zamanı 29 temmuz oldu altada o yazı eklenmiş, sipariş verdikten sonra fark ettik iş işten geçti ama benim sipariş halen iptal edilmemiş, gözden falan kaçsak ne güzel olur
  • 29-07-2013, 11:01:10
    Üyeliği durduruldu
    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arifim sende dahil tüm sipariş veren arkadaşlar http://www.kimsufi.com/fr/ bu ibareyi okumadınız mı acep

    * : Disponibilité sous réserve de la validation de votre commande et dans la limite des stocks disponibles.
    Usage : Serveur personnel. Non autorisé pour la revente. Limité à 3 serveurs par personne physique ou morale.
    Disponible uniquement pour les habitants de l'Union Européenne.

    Avrupa Birliği üyeler yararlanmakta ve kişisel kullanım sayısı 3 ile limitlendirilmiş demekte
    Orkun Bey,

    Eskiden kimsufiden sunucu alabildiğimiz için direk ben sipariş verdim, hiç aklıma bile gelmedi...

    Ancak, onlarda bit boyutunda yazı yazmışlar, insan böyle bir değişikliğe gittiğinde üst düzgün bir boyutta yazar... Hadi diyelikmi Türkiyeden sipariş almayacaklar neden ödeme alıyorlar?

    Ben fransadan sipariş veriyorummu dedim?
    Benim hesabımın Türkiye üzerinden açıldığı belli, Country kısmında Türkiye yazıyorsa hemen uyarı versin...

    Bilmem anlatabildimmi...
  • 29-07-2013, 11:01:27
    Gözden kaçmasa da ben sana alırım üzme tatlı canını sen ne yapacaksan bunu
  • 29-07-2013, 11:03:06
    sunucuoptimizasyon.com
    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gözden kaçmasa da ben sana alırım üzme tatlı canını sen ne yapacaksan bunu
    Yok yav orkunum kullanacağımdan değil, öylesine aldım en kötü ihtimalle yedekleme amaçlı kullanırım gelirse
  • 29-07-2013, 11:04:34
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orkun Bey,

    Eskiden kimsufiden sunucu alabildiğimiz için direk ben sipariş verdim, hiç aklıma bile gelmedi...

    Ancak, onlarda bit boyutunda yazı yazmışlar, insan böyle bir değişikliğe gittiğinde üst düzgün bir boyutta yazar... Hadi diyelikmi Türkiyeden sipariş almayacaklar neden ödeme alıyorlar?

    Ben fransadan sipariş veriyorummu dedim?
    Benim hesabımın Türkiye üzerinden açıldığı belli, Country kısmında Türkiye yazıyorsa hemen uyarı versin...

    Bilmem anlatabildimmi...
    Şimdi bizim fiyatlar belli sizce neden site 15:00'a kadar kapalı? İşte bu yüzden en ufak hata da ben herkezi madur ederim.

    Ayrıca ovh'nın hatası paypal'dan madem international ödeme alıyorsunuz kimsufi için ayrıca A.B'ye sadece bunlar kiraya verilecek neden express checkout ödeme kabul etmişler. Ovh'nın burda biraz hatası var.
  • 29-07-2013, 11:05:45
    sunucuoptimizasyon.com
    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi bizim fiyatlar belli sizce neden site 15:00'a kadar kapalı? İşte bu yüzden en ufak hata da ben herkezi madur ederim.

    Ayrıca ovh'nın hatası paypal'dan madem international ödeme alıyorsunuz kimsufi için ayrıca A.B'ye sadece bunlar kiraya verilecek neden express checkout ödeme kabul etmişler. Ovh'nın burda biraz hatası var.
    Orkunum ben 15.00 olayını anlamadım 15.00 da ne olacak
  • 29-07-2013, 11:06:25
    Beni affedin konuya tekrar balıklama bi dalış yapmış olacağım ama şimdi bir çok yerde bu 2.99 olayı yazılıp çiziliyor ve insanlar ikiye bölünmüş biri ab vatandaşı olup 3 tane alabilirsiniz de uzlaşırken ki buda resmi sitede yayınlanan bir duyuru, ikinci grup ise paypalla ödeme yapıp ödeme onaylanıp alanlar varmış deniyor tabi adres avupa gösterilmiş diyende var hayır TÜRKİYE diyende bunlar artık birer form efsanesimi yoksa beklentimi yoksa hakikatmi bilen yok kısacası şuan içimizde bu serverlardan alıp kullanan varmı benim merakım budur.
  • 29-07-2013, 11:08:03
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orkunum ben 15.00 olayını anlamadım 15.00 da ne olacak
    Ramazan olduğundan Dom Perignon açamayacağımdan, sadece siteyi bakım mod'dan çıkarıp halka arz edeceğim
  • 29-07-2013, 11:49:27
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden benim mesajımı alıntı yapıpta böyle bir içerikte mesaj gönderdiğinizi anlayamadım doğrusu.

    6 Aya yakın süredir ovh'den sunucu kiralıyorum, benim ödemelerimi muhasebe elle onaylıyor, bu şekilde düşünmemin nedeni ise, ödeme yaptıktan sonra en erken 10 dakika en geç 3 gün içerisinde ödeme onayı geliyor ardından kuruluma geçiliyor... Sizin dediğiniz gibi otomasyon ödemeleri onaylıyor olsaydı hemen onaylanırdı ödemelerim

    Siz ovh bayisi olduğunuz için belki sizin ödemeleriniz sistem tarafından otomatik onaylanıyor olabilir ama benim ödemelerim elle onaylanıyor...

    İyi çalışmalar.
    1. OVH Bayisi gibi birşey var mı bilmiyorum ? Ama daha önce bu forumda yazılan çizilenlere göre olmadığını düşünüyorum.
    2. OVH Bayisi değilim ve ödemelerim anında onaylanıyor.

    Yani Orkun Bey'in dediği gibi otomasyon ödemeleri onaylıyor