CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arifim sende dahil tüm sipariş veren arkadaşlar http://www.kimsufi.com/fr/ bu ibareyi okumadınız mı acep

* : Disponibilité sous réserve de la validation de votre commande et dans la limite des stocks disponibles.
Usage : Serveur personnel. Non autorisé pour la revente. Limité à 3 serveurs par personne physique ou morale.
Disponible uniquement pour les habitants de l'Union Européenne.

Avrupa Birliği üyeler yararlanmakta ve kişisel kullanım sayısı 3 ile limitlendirilmiş demekte
Orkun Bey,

Eskiden kimsufiden sunucu alabildiğimiz için direk ben sipariş verdim, hiç aklıma bile gelmedi...

Ancak, onlarda bit boyutunda yazı yazmışlar, insan böyle bir değişikliğe gittiğinde üst düzgün bir boyutta yazar... Hadi diyelikmi Türkiyeden sipariş almayacaklar neden ödeme alıyorlar?

Ben fransadan sipariş veriyorummu dedim?
Benim hesabımın Türkiye üzerinden açıldığı belli, Country kısmında Türkiye yazıyorsa hemen uyarı versin...

Bilmem anlatabildimmi...