Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orkunum ben 15.00 olayını anlamadım 15.00 da ne olacak
Ramazan olduğundan Dom Perignon açamayacağımdan, sadece siteyi bakım mod'dan çıkarıp halka arz edeceğim