CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gözden kaçmasa da ben sana alırım üzme tatlı canını sen ne yapacaksan bunu
Yok yav orkunum kullanacağımdan değil, öylesine aldım en kötü ihtimalle yedekleme amaçlı kullanırım gelirse