Neden benim mesajımı alıntı yapıpta böyle bir içerikte mesaj gönderdiğinizi anlayamadım doğrusu.
6 Aya yakın süredir ovh'den sunucu kiralıyorum, benim ödemelerimi muhasebe elle onaylıyor, bu şekilde düşünmemin nedeni ise, ödeme yaptıktan sonra en erken 10 dakika en geç 3 gün içerisinde ödeme onayı geliyor ardından kuruluma geçiliyor... Sizin dediğiniz gibi otomasyon ödemeleri onaylıyor olsaydı hemen onaylanırdı ödemelerim
Siz ovh bayisi olduğunuz için belki sizin ödemeleriniz sistem tarafından otomatik onaylanıyor olabilir ama benim ödemelerim elle onaylanıyor...
İyi çalışmalar.
1. OVH Bayisi gibi birşey var mı bilmiyorum ? Ama daha önce bu forumda yazılan çizilenlere göre olmadığını düşünüyorum.
2. OVH Bayisi değilim ve ödemelerim anında onaylanıyor.
Yani Orkun Bey'in dediği gibi otomasyon ödemeleri onaylıyor