EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
n270 ise FTP, dns, vpn, mail ve sadece html hosting dışında başka işe yaramaz.
Aynen, 3 euro yada zaten fazlası olmaz

Yani ucuz diye vdsleri bırakalım bunu alalım gibi bir düşünceye kimse kapılmasın büyük hayal kırıklığına uğrarsınız. Zaten 7-8 kibrit kutusu büyüklüğünde birşey

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:58:53 -->-> Daha önceki mesaj 10:57:22 --

CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arifim sende dahil tüm sipariş veren arkadaşlar http://www.kimsufi.com/fr/ bu ibareyi okumadınız mı acep

* : Disponibilité sous réserve de la validation de votre commande et dans la limite des stocks disponibles.
Usage : Serveur personnel. Non autorisé pour la revente. Limité à 3 serveurs par personne physique ou morale.
Disponible uniquement pour les habitants de l'Union Européenne.

Avrupa Birliği üyeler yararlanmakta ve kişisel kullanım sayısı 3 ile limitlendirilmiş demekte
Hacı aslında ben sipariş verdiğimde o yazı yoktu, hatta ben sipariş verirken teslim süresi 24 saat yazıyordu, sonradan bir baktım teslim zamanı 29 temmuz oldu altada o yazı eklenmiş, sipariş verdikten sonra fark ettik iş işten geçti ama benim sipariş halen iptal edilmemiş, gözden falan kaçsak ne güzel olur