• 21-03-2013, 19:03:55
    #10
    Üyeliği durduruldu
    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurumsal firma olan müşterileriniz fatura talebinde bulunduklarında fatura kesiyormusunuz? Bu ay sonu mesela 0001 GV (Yıllık Gelir Vergisi ) ödenecek siz ödediniz mi?, madem 2012 de açıldı firmanız? Hakkımızda bölümünde vergi numarası veya firma bilgi, ünvan v.s görmediğimden yazdım.
    Konu İptal Arkadaşlar.

    Böyle satış baltalamaya çalışanlarla, bizi çocuk görenlerin olduğu bir alanda bu iş olmuyor malesef.

    Bu işler bir kere de de olmuyor sizin de bildiğiniz gibi. YS Belgesi daha yeni geldi biraz yavaş lütfen.

    Bizde biliyoruz vergi verileceğini zaten Vergi Verilmezse devletimiz büyümez.

    Beni ve ekibimi bilen bilir. Şimdiye kadar kesinti ve aksama yaşanmamıştır.

    Herneyse, Dediğim gibi konu kilit alabilir. Satış baltalama yapanlar yüzünden.

    Saygılarımla,

    TAMER ÇELENK
  • 21-03-2013, 19:15:42
    #11
    TamerCelenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu İptal Arkadaşlar.

    Böyle satış baltalamaya çalışanlarla, bizi çocuk görenlerin olduğu bir alanda bu iş olmuyor malesef.

    Bu işler bir kere de de olmuyor sizin de bildiğiniz gibi. YS Belgesi daha yeni geldi biraz yavaş lütfen.

    Bizde biliyoruz vergi verileceğini zaten Vergi Verilmezse devletimiz büyümez.

    Beni ve ekibimi bilen bilir. Şimdiye kadar kesinti ve aksama yaşanmamıştır.

    Herneyse, Dediğim gibi konu kilit alabilir. Satış baltalama yapanlar yüzünden.

    Saygılarımla,

    TAMER ÇELENK
    Merhaba,
    Orkun abi çok haklı o 3tl kazanıp 5tl vergi ödüyor gece rahat uyuyor sonra sizin gibi merdiven altı firmalar geliyor o 3 tl kazancımızı alıyor yanlışmıyım ys almakla firma olunmuyor bütün yükleri sahiplenmekle firma olunuyor şahsen ben hiç kazan sağlamasamda aylık en az 600tl giderim var sende bir gün gerçek bir firma olursan burda yazdıklarıma hak verirsin iyi çalışmalar.
  • 21-03-2013, 19:59:44
    #12
    Üyeliği durduruldu
    AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Orkun abi çok haklı o 3tl kazanıp 5tl vergi ödüyor gece rahat uyuyor sonra sizin gibi merdiven altı firmalar geliyor o 3 tl kazancımızı alıyor yanlışmıyım ys almakla firma olunmuyor bütün yükleri sahiplenmekle firma olunuyor şahsen ben hiç kazan sağlamasamda aylık en az 600tl giderim var sende bir gün gerçek bir firma olursan burda yazdıklarıma hak verirsin iyi çalışmalar.
    Ben haksız demiyorum hiçbir şekilde. Ama burda bende bir aracılık hizmeti yapıp bilgilerimle sunucu alan arkadaşlara hem yardımcı olup hemde küçükte olsa bir miktar ücret kazanmaya çalışıyorum.

    Peki arkadaşın yaptığı doğru mu sizce ? Evet öğrenciyim ,olabilirimde. 9 senedir bilgisayarın içindeyim ve son 6 senedir bu işlerle uğraşıyorum.

    Hepiniz belki benden daha çok şey biliyosunuz ama ben kendimi bu işlere hazır, bilgilerimin fazla olduğunu düşünüyorum.

    Burda yapılmak istenilen sadece SATIŞ BALTALAMAKTIR.

    Benim burda vereceğim teknik destek ve aracılığın küçükte olsa - 25-30 TL - bir ücreti olması gerekli bence.

    Ama görüyorum ki bizim gibileri ezip kendilerini büyütmeye çalışanlar var.

    AldagBilisim Bey - isminizi bilmediğim için nickname inizi kullanıyorum - üniversiteye geçtiğim zaman ofis adresimizi yine bu forumdan da ileteceğimiz gibi size de iletiriz. İnşallah gelebilirsiniz de çay kahve içeriz sizinlede.

    Saygılarımla,

    TAMER ÇELENK
  • 21-03-2013, 22:03:25
    #13
    Merhaba Kurban Bence Yaptıgınız Biraz Ayıp. Sonuşta Yeni Başlamışta Olsa Bi İnsanın Hevesini v.b Kesmenize Gerek Yok Doğrusunu Söylemek Gerekirse Sizde Bu şekilde Başladınız İşe Sonradan İlerletip Firma Oldunuz Kimse Bir Anda Ofis Açığ vergi levha Alıcak Diye Bir Kanun Yok İşini Düzgün Yaptıktan Sonra Dolandırmadıktan Sonra Hertürlü İş Yapabilirsiniz. Örnek Bana İsimtescil Bana deseler Bedava Domain Vereyim Almam Ama Onofisten giderim 22 Tl Domaini Alırım. Niye Arada Fark var onofis geçen Sene Duydum Hİzmetleri isimtescile kaç attıgı belli .Kısacası İyi Hizmet Veren Her Zaman Kazanır. Dostum Sen Morelini Bozma Bak işine

    Tabi Kurban Gibilerinede Hak Veriyorum
  • 21-03-2013, 22:27:44
    #14
    Üyeliği durduruldu
    TurkishServerTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Kurban Bence Yaptıgınız Biraz Ayıp. Sonuşta Yeni Başlamışta Olsa Bi İnsanın Hevesini v.b Kesmenize Gerek Yok Doğrusunu Söylemek Gerekirse Sizde Bu şekilde Başladınız İşe Sonradan İlerletip Firma Oldunuz Kimse Bir Anda Ofis Açığ vergi levha Alıcak Diye Bir Kanun Yok İşini Düzgün Yaptıktan Sonra Dolandırmadıktan Sonra Hertürlü İş Yapabilirsiniz. Örnek Bana İsimtescil Bana deseler Bedava Domain Vereyim Almam Ama Onofisten giderim 22 Tl Domaini Alırım. Niye Arada Fark var onofis geçen Sene Duydum Hİzmetleri isimtescile kaç attıgı belli .Kısacası İyi Hizmet Veren Her Zaman Kazanır. Dostum Sen Morelini Bozma Bak işine

    Tabi Kurban Gibilerinede Hak Veriyorum
    Teşekkür ederim yorumunuz için.

    Benim sadece gördüğüm, bir ünvan kazanıp belli bir potansiyele geldikten sonra küçük firmalara değer verilmediğidir.

    %100 Müşteri memnuniyetini esas alıp, bir şekilde işimizi yürütmeye çalışıyoruz.

    Saygılarımla,

    TAMER ÇELENK
  • 21-03-2013, 22:40:08
    #15
    TamerCelenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim yorumunuz için.

    Benim sadece gördüğüm, bir ünvan kazanıp belli bir potansiyele geldikten sonra küçük firmalara değer verilmediğidir.

    %100 Müşteri memnuniyetini esas alıp, bir şekilde işimizi yürütmeye çalışıyoruz.

    Saygılarımla,

    TAMER ÇELENK
    kardesım sen kımseye bakma bızım ınsanımız boyledır zaten bu bılındık bırsey henuz 18 yasında olman daha ıyı senı canı gonulden tebrık ederım basarılarının devamını dılerım sen kımseye aldırıs etme bızım mılletın ozellıgı budur Bı acık buldumu topa tutmayı sever.Sen kendıne bak bu ısler tecrube ıle olur zaten kolay gelsın
  • 21-03-2013, 22:41:14
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Burada yapılanlar çok ayıp bence boyle boş işlere vakıt harcayacagınıza işinize bakın arkadaş burada satış yapıyor kımse almak zorundada degil eger varsa dolandırdıgı bırı onu yazın boş boş şeyler yazmayın insanların hevesınıde kırmayın. Sankı cok farklı yollardan geldınız...
  • 21-03-2013, 22:46:12
    #17
    Üyeliği durduruldu
    bendark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardesım sen kımseye bakma bızım ınsanımız boyledır zaten bu bılındık bırsey henuz 18 yasında olman daha ıyı senı canı gonulden tebrık ederım basarılarının devamını dılerım sen kımseye aldırıs etme bızım mılletın ozellıgı budur Bı acık buldumu topa tutmayı sever.Sen kendıne bak bu ısler tecrube ıle olur zaten kolay gelsın
    Yorumunuz için teşekkür ederim.

    En iyi şekilde hizmet vermek için elimizden geleni yapacağımızın garantisini verebilirim.

    Saygılarımla,

    TAMER ÇELENK

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:46:12 -->-> Daha önceki mesaj 22:42:24 --

    _cpu_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada yapılanlar çok ayıp bence boyle boş işlere vakıt harcayacagınıza işinize bakın arkadaş burada satış yapıyor kımse almak zorundada degil eger varsa dolandırdıgı bırı onu yazın boş boş şeyler yazmayın insanların hevesınıde kırmayın. Sankı cok farklı yollardan geldınız...
    Aman Allah Korusun. Tek korkum kul hakkıdır.
    Allah karıştırmasın öyle işlere.
    Yorumunuz için teşekkürler.

    Saygılarımla,

    TAMER ÇELENK
  • 21-03-2013, 22:51:53
    #18
    KOZBA.NET
    Kardeşim hayırlı satışlar, umarım en kısa zamanda fatura kesecek, vergi ödeyecek bir firma konumuna gelirsin. Ama sana önerim; Temanı değiştir.