Teşekkür ederim yorumunuz için.
Benim sadece gördüğüm, bir ünvan kazanıp belli bir potansiyele geldikten sonra küçük firmalara değer verilmediğidir.
%100 Müşteri memnuniyetini esas alıp, bir şekilde işimizi yürütmeye çalışıyoruz.
Saygılarımla,
TAMER ÇELENK
kardesım sen kımseye bakma bızım ınsanımız boyledır zaten bu bılındık bırsey henuz 18 yasında olman daha ıyı senı canı gonulden tebrık ederım basarılarının devamını dılerım sen kımseye aldırıs etme bızım mılletın ozellıgı budur

Bı acık buldumu topa tutmayı sever.Sen kendıne bak bu ısler tecrube ıle olur zaten kolay gelsın