Merhaba Kurban Bence Yaptıgınız Biraz Ayıp. Sonuşta Yeni Başlamışta Olsa Bi İnsanın Hevesini v.b Kesmenize Gerek Yok Doğrusunu Söylemek Gerekirse Sizde Bu şekilde Başladınız İşe Sonradan İlerletip Firma Oldunuz Kimse Bir Anda Ofis Açığ vergi levha Alıcak Diye Bir Kanun Yok İşini Düzgün Yaptıktan Sonra Dolandırmadıktan Sonra Hertürlü İş Yapabilirsiniz. Örnek Bana İsimtescil Bana deseler Bedava Domain Vereyim Almam Ama Onofisten giderim 22 Tl Domaini Alırım. Niye Arada Fark var onofis geçen Sene Duydum Hİzmetleri isimtescile kaç attıgı belli .Kısacası İyi Hizmet Veren Her Zaman Kazanır. Dostum Sen Morelini Bozma Bak işine
Tabi Kurban Gibilerinede Hak Veriyorum