• 21-03-2013, 22:55:25
    #19
    Üyeliği durduruldu
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim hayırlı satışlar, umarım en kısa zamanda fatura kesecek, vergi ödeyecek bir firma konumuna gelirsin. Ama sana önerim; Temanı değiştir.
    Yorum için teşekkürler, özel tema yapımına editör arkadaşımız başladı.

    İnşallah daha güzel bir çalışma çıkartacağız ortaya.

    Saygılarımla,

    TAMER ÇELENK
  • 21-03-2013, 23:04:17
    #20
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun.
  • 21-03-2013, 23:06:46
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Oferta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun.
    Teşekkür ederim.

    Saygılarımla,

    TAMER ÇELENK
  • 21-03-2013, 23:20:12
    #22
    bendark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardesım sen kımseye bakma bızım ınsanımız boyledır zaten bu bılındık bırsey henuz 18 yasında olman daha ıyı senı canı gonulden tebrık ederım basarılarının devamını dılerım sen kımseye aldırıs etme bızım mılletın ozellıgı budur Bı acık buldumu topa tutmayı sever.Sen kendıne bak bu ısler tecrube ıle olur zaten kolay gelsın
    Benimde yaşım farklı değil 18 yaşımı doldurmadan önce 1 2 ay yaptım yaşımı doldurduktan sonra yapmam gerekeni yaptım.
  • 21-03-2013, 23:25:01
    #23
    Üyeliği durduruldu
    AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde yaşım farklı değil 18 yaşımı doldurmadan önce 1 2 ay yaptım yaşımı doldurduktan sonra yapmam gerekeni yaptım.
    Hocam peki bana sordunuz mu ne zaman 18 oldunuz diye.

    Dün 18 yaşıma girdim. Tam olarak 26 Martta 9 aylık olacağız.

    Biz de tabiki yapmamız gerekeni yapacağız.

    Saygılarımla,

    TAMER ÇELENK
  • 22-03-2013, 05:16:37
    #24
    Satışını baltalamam önüne de geçmem gençsin d.c sahibi bile olmanı isterim, ama fazla agresifsin benim gibi, burda 1 kişiye hizmette kusur edersin (hatasız kul olmaz) gider 186 Alo Maliye'ye tel. açar, hatta mahsumcelik nikli arkadaşla da geçen gün bunu telefonda konuşmuştuk, sonra maliye kapına geldimi vergi dairesinde işin içinden çıkamazsın, cezalar minumum 5000 TL den başlayıp tırmanmakta, ben seni düşündüğüm için yazdım ve belirttim ayrıca yazdıklarım ağbi tavsiyesi diye.

    Senin beni satış baltalamakla algılaman yanlış, yazdıklarımı yine oku yararına birşey kesin içinden bulucaksın. Herşey gönlünüzce olsun.

    Not : Burda ben bilgisayarı asla biliyorum demem, 1985 de ilk defa basic ile oyun yazıp kasetlere çekip çoğaltıp ortaköy gaziosmanpaşa ortaokulunda sınıf arkadaşlarıma oyunları satmış olsamda. Çünkü gençler bu konuda bizden daha çabuk ilerliyor.
  • 22-03-2013, 07:55:43
    #25
    Üyeliği durduruldu
    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satışını baltalamam önüne de geçmem gençsin d.c sahibi bile olmanı isterim, ama fazla agresifsin benim gibi, burda 1 kişiye hizmette kusur edersin (hatasız kul olmaz) gider 186 Alo Maliye'ye tel. açar, hatta mahsumcelik nikli arkadaşla da geçen gün bunu telefonda konuşmuştuk, sonra maliye kapına geldimi vergi dairesinde işin içinden çıkamazsın, cezalar minumum 5000 TL den başlayıp tırmanmakta, ben seni düşündüğüm için yazdım ve belirttim ayrıca yazdıklarım ağbi tavsiyesi diye.

    Senin beni satış baltalamakla algılaman yanlış, yazdıklarımı yine oku yararına birşey kesin içinden bulucaksın. Herşey gönlünüzce olsun.

    Not : Burda ben bilgisayarı asla biliyorum demem, 1985 de ilk defa basic ile oyun yazıp kasetlere çekip çoğaltıp ortaköy gaziosmanpaşa ortaokulunda sınıf arkadaşlarıma oyunları satmış olsamda. Çünkü gençler bu konuda bizden daha çabuk ilerliyor.
    Hocam Günaydın.

    Zaten yurt dışı lokasyon, konu neden bu kadar büyüdü bende anlam veremiyorum.

    Sadece demek istediğim küçük bir oranla sunucu aracılığı yapıp, müşterilere teknik destek sağlamak istiyorum.

    Burda mağduriyeti olan biri olursa da kesinlikle ücretini koşulsuz şartsız iade edebilirim.

    Yanlış anlaşıldıysam kusura bakmayın özür dilerim.

    Saygılarımla,

    Tamer Çelenk
  • 22-03-2013, 08:02:00
    #26
    Üyeliği durduruldu
    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim daha çok gençsin umarım okulunu da aksatmadan bilişim sektörüne geçiş yaparsın, ama WP ile hosting sitesi neden yaptın, kursaydın ya bir whmcs, birde sitende ki firmamız 2012 v.s yılında kurulmuştur yazılarını bence yok et. Firma değilsiniz belli ki, PTT hesabın bile sanırım annenizin adına. Bunlar sana ağbi tavsiyesi. Önce Eğitim, sonra bu konular(ticaret), bence oyun sunucuları hakkında işe ağırlık ver, malüm okullar kapanacak vps/vds v.s satışları patlar o ihtiyaçları karşılarsın.

    Tekrar hayırlı satışlar...
    Hiç denedinizmi veya düşiündünüzmü ? Sağ tık sayfa kaynağını görüntüle filan ? Öyle ezebere konuşursanız madara olursunuz.
  • 22-03-2013, 13:43:44
    #27
    orkun abiyi bende eskiden tanırım o belki beni hatırlamaz ama neyse orkun abi iyiliğin için soylediğini dusunmekdeyim benimde başıma geldi yuklu bir ceza yedim para kazanıyorsan vergini odeyip beyanname vs. vereceksin bence sende dikkatli olman gerekir.