KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim hayırlı satışlar, umarım en kısa zamanda fatura kesecek, vergi ödeyecek bir firma konumuna gelirsin. Ama sana önerim; Temanı değiştir.
Yorum için teşekkürler, özel tema yapımına editör arkadaşımız başladı.

İnşallah daha güzel bir çalışma çıkartacağız ortaya.

Saygılarımla,

TAMER ÇELENK