TamerCelenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu İptal Arkadaşlar.

Böyle satış baltalamaya çalışanlarla, bizi çocuk görenlerin olduğu bir alanda bu iş olmuyor malesef.

Bu işler bir kere de de olmuyor sizin de bildiğiniz gibi. YS Belgesi daha yeni geldi biraz yavaş lütfen.

Bizde biliyoruz vergi verileceğini zaten Vergi Verilmezse devletimiz büyümez.

Beni ve ekibimi bilen bilir. Şimdiye kadar kesinti ve aksama yaşanmamıştır.

Herneyse, Dediğim gibi konu kilit alabilir. Satış baltalama yapanlar yüzünden.

Saygılarımla,

TAMER ÇELENK
Merhaba,
Orkun abi çok haklı o 3tl kazanıp 5tl vergi ödüyor gece rahat uyuyor sonra sizin gibi merdiven altı firmalar geliyor o 3 tl kazancımızı alıyor yanlışmıyım ys almakla firma olunmuyor bütün yükleri sahiplenmekle firma olunuyor şahsen ben hiç kazan sağlamasamda aylık en az 600tl giderim var sende bir gün gerçek bir firma olursan burda yazdıklarıma hak verirsin iyi çalışmalar.