• 29-01-2008, 02:13:45
    #55
    Merhaba,

    Osman bey ile dün akşam saatlerinden itibaren çalışmaya başladık. 5mbit Co-location hizmeti alıyorum. Zaman içerisinde Netinternet'in co-location hizmeti hakkındaki tecrübelerimi sizlerle paylaşacağım. İlk 24 saat oldukça iyi geçiyor (:

    Kolay gelsin.
  • 29-01-2008, 02:22:57
    #56
    Kurumsal PLUS
    sylar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Osman bey ile dün akşam saatlerinden itibaren çalışmaya başladık. 5mbit Co-location hizmeti alıyorum. Zaman içerisinde Netinternet'in co-location hizmeti hakkındaki tecrübelerimi sizlerle paylaşacağım. İlk 24 saat oldukça iyi geçiyor (:

    Kolay gelsin.
    Bugün ilkkes biri "iyi" cümlesini kullandı 8) herkes sabahdan beri şikayet ediyor bizi. Teknik Destek yavaş diyerek.

    Sevindim şimdi
  • 29-01-2008, 02:31:35
    #57
    Merhaba,

    Osman bey o iş kişilerin teknik destek anlayışı ile doğru orantılıdır

    Kolay gelsin.
  • 29-01-2008, 02:34:41
    #58
    Osman iyidir destegi iyidir yetiştigi yere kadar yetişiyor
  • 29-01-2008, 02:35:38
    #59
    Kurumsal PLUS
    SistemNetworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Osman iyidir destegi iyidir yetiştigi yere kadar yetişiyor
    Bugün netinternet deydin 1 saat içinde telefon kaç kere çaldı saydınmı
  • 29-01-2008, 02:55:00
    #60
    Aktif Bilişim Ali , Htserver Ufuk ben bugun Netinternet'teydik

    Telefonlara bakmaktan konusamadık dogru durust baktık olmucak böle biz davet ettik
  • 29-01-2008, 16:00:32
    #61
    Kurumsal PLUS
    Birdahaki millenium'a kadar buradan çıkamayacagım gelemem 8)
  • 29-01-2008, 17:51:28
    #62
    Osman Bey,

    Fiyatlariniza baktimda 1Mbit gibi bir hattı nasıl 35YTL 'ye verebiliyorsunuz çok merak ettim . ATX kasa için aldığınız 45YTL'de makinanin 1 aylık elektrik parasi etmektedir. 35YTL 'ye değil 1Mbit paylaşimsiz hat elektrik masrafını bile karşılamanız çok zor bu konu hakkında bilgi almam mümkünmüdür ?

    Teşekkürler
  • 29-01-2008, 17:59:03
    #63
    Kafamda şöyle bir hesap yaptim

    Türk Telekom'dan diyelimki 1Gbps metro ethernet devreniz mevcut bu hattan paylaşimsiz olarak maximum 1000 sunucu barındırabilirsiniz. 1MB 35YTL + 45YTL ATX sunucu barindirma ücreti talep ediyorsunuz

    35YTL x 1000 = 35binYTL hattan aylık geliriniz mevcut
    45YTLx 1000 = 45binYTL kasadan aylık geliriniz mevcut

    Toplamda 80binYTL aylık para girdisi oluyor şirketinize şimdi giderleri hesapliyalim


    33.680,57 YTL 1Gbps aylık metro ethernet devresi gideri
    40.000 YTL (330W x 1000 = 33KWA) civari elektrik gideri
    Kira Gider,
    Personel Gideri,
    İşletme Gideri,

    Benim hesaplarıma göre bu işletmeden kar etmeniz çok zor ? ama kar edebiliyorsanızda açıkcası çok merak ettim satış politikanızı bizimle paylaşabilirmisiniz?