Merhaba,
Osman bey ile dün akşam saatlerinden itibaren çalışmaya başladık. 5mbit Co-location hizmeti alıyorum. Zaman içerisinde Netinternet'in co-location hizmeti hakkındaki tecrübelerimi sizlerle paylaşacağım. İlk 24 saat oldukça iyi geçiyor (:
Kolay gelsin.
Netinternet Üzerinden Co-Location Hizmeti
84
●6.597
- 29-01-2008, 02:22:57Bugün ilkkes biri "iyi" cümlesini kullandı 8) herkes sabahdan beri şikayet ediyor bizi. Teknik Destek yavaş diyerek.sylar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sevindim şimdi
- 29-01-2008, 02:35:38Bugün netinternet deydin 1 saat içinde telefon kaç kere çaldı saydınmıSistemNetworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-01-2008, 02:55:00Aktif Bilişim Ali , Htserver Ufuk ben bugun Netinternet'teydik

Telefonlara bakmaktan konusamadık dogru durust baktık olmucak böle biz davet ettik
- 29-01-2008, 17:51:28Osman Bey,
Fiyatlariniza baktimda 1Mbit gibi bir hattı nasıl 35YTL 'ye verebiliyorsunuz çok merak ettim . ATX kasa için aldığınız 45YTL'de makinanin 1 aylık elektrik parasi etmektedir. 35YTL 'ye değil 1Mbit paylaşimsiz hat elektrik masrafını bile karşılamanız çok zor bu konu hakkında bilgi almam mümkünmüdür ?
Teşekkürler - 29-01-2008, 17:59:03Kafamda şöyle bir hesap yaptim
Türk Telekom'dan diyelimki 1Gbps metro ethernet devreniz mevcut bu hattan paylaşimsiz olarak maximum 1000 sunucu barındırabilirsiniz. 1MB 35YTL + 45YTL ATX sunucu barindirma ücreti talep ediyorsunuz
35YTL x 1000 = 35binYTL hattan aylık geliriniz mevcut
45YTLx 1000 = 45binYTL kasadan aylık geliriniz mevcut
Toplamda 80binYTL aylık para girdisi oluyor şirketinize şimdi giderleri hesapliyalim
33.680,57 YTL 1Gbps aylık metro ethernet devresi gideri
40.000 YTL (330W x 1000 = 33KWA) civari elektrik gideri
Kira Gider,
Personel Gideri,
İşletme Gideri,
Benim hesaplarıma göre bu işletmeden kar etmeniz çok zor ? ama kar edebiliyorsanızda açıkcası çok merak ettim satış politikanızı bizimle paylaşabilirmisiniz?

