Merhaba,
Osman bey ile dün akşam saatlerinden itibaren çalışmaya başladık. 5mbit Co-location hizmeti alıyorum. Zaman içerisinde Netinternet'in co-location hizmeti hakkındaki tecrübelerimi sizlerle paylaşacağım. İlk 24 saat oldukça iyi geçiyor (:
Kolay gelsin.
Bugün ilkkes biri "iyi" cümlesini kullandı 8) herkes sabahdan beri şikayet ediyor bizi. Teknik Destek yavaş diyerek.
Sevindim şimdi