• 29-01-2008, 21:14:50
    #73
    Tellcom bakır kablo üzerinden çıkabileceği en yüksek hızı çok cüzi fiyatlara verebilir bakiniz 100mb download ama dikkat ederseniz upload 5mb'da sinirlandirilmiştir. Neyse konuyla ilgili snrm benim direk nixon'la muhattap olmam gerekiyor. Peki sizden en azından şöle bir yardim alabilirim.. 20mb upload 180YTL demiştiniz şimdi ben 100MB hat alsam ayda 900YTL ödesem ve bu 100mb hattı tam kapasiteyle kullansam 1.2.3 aylarda nixon'dan şöle bir cevap almam mümkünmüdür? " Üzgünüz, sunucunuz sürekli atak altında sunucunuzu kapatmak zorundayiz)

    (not sunucu atak yermiyor trafik gerçek trafiktir halbuki)
  • 29-01-2008, 21:19:25
    #74
    Kurumsal PLUS
    Bununla ilgili bu mesajınızı gören 1 yılı aşkın süredir her aldıgı sunucu için 10 Mbps trafik kullanımı yapan müşterilerimiz konu altına yazar farkettikleri zaman 8)

    100 Mbps hat aylık 900 YTL değil ayrıca
    10 Mbps Hat 180 YTL
  • 30-01-2008, 00:06:41
    #75
    avp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tellcom bakır kablo üzerinden çıkabileceği en yüksek hızı çok cüzi fiyatlara verebilir bakiniz 100mb download ama dikkat ederseniz upload 5mb'da sinirlandirilmiştir. Neyse konuyla ilgili snrm benim direk nixon'la muhattap olmam gerekiyor. Peki sizden en azından şöle bir yardim alabilirim.. 20mb upload 180YTL demiştiniz şimdi ben 100MB hat alsam ayda 900YTL ödesem ve bu 100mb hattı tam kapasiteyle kullansam 1.2.3 aylarda nixon'dan şöle bir cevap almam mümkünmüdür? " Üzgünüz, sunucunuz sürekli atak altında sunucunuzu kapatmak zorundayiz)

    (not sunucu atak yermiyor trafik gerçek trafiktir halbuki)

    7/24 365 full 10mbit kullanıyorum ben

    ama loss problemi işi bozuyor işte
  • 30-01-2008, 01:23:51
    #76
    avp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tellcom bakır kablo üzerinden çıkabileceği en yüksek hızı çok cüzi fiyatlara verebilir bakiniz 100mb download ama dikkat ederseniz upload 5mb'da sinirlandirilmiştir. Neyse konuyla ilgili snrm benim direk nixon'la muhattap olmam gerekiyor. Peki sizden en azından şöle bir yardim alabilirim.. 20mb upload 180YTL demiştiniz şimdi ben 100MB hat alsam ayda 900YTL ödesem ve bu 100mb hattı tam kapasiteyle kullansam 1.2.3 aylarda nixon'dan şöle bir cevap almam mümkünmüdür? " Üzgünüz, sunucunuz sürekli atak altında sunucunuzu kapatmak zorundayiz)
    (not sunucu atak yermiyor trafik gerçek trafiktir halbuki)
    Merhaba,

    Sizi neden bu konunun bu kadar ilgilendirdiği ben de şüphe doğurdu doğrusu. Ben henüz 48 sattir Osman bey ile çalışıyorum. Şu an bir sorun yaşamadım. Açıkcası sorun yaşayan kimseye de rastlamadım. Fakat konu bu değil.

    Siz manavdan bir meyva aldığınızda onun hangi hâl'den geldiğini, aracıların ne kadar kâr ettiğini, hangi bahçede, hangi işçilerin elleriyle toplandığını merak eder misiniz ?

    Ya da daha gerçekçi bir örnek vereyim. Bir donanım yahut yazılım aldığınızda bunu kaçıncı satıcıdan aldığınızı, aradaki satıcıların ne kadar kâr ettiğini merak eder misiniz ?

    Eğer 2 soruma da "Evet" olarak yanıt veriyorsanız; Ya siz muhtemelen hayatınızda hiç bir şey satın almamışsınız ya da herhangi bir datacenter/hosting firmasında bizzat çalışıyor/sahibisiniz.

    Muhtemelen 2. seçenek geçerli bu durumda. Şaşırdım açıkcası. Şaşırmamın sebebi sizin gibi hosting/datacenter firmalarında çalışanların buralara kadar gelip diğer firmaları karalarcasına sorular sorup, "aslında bunlar bizden %50 daha ucuza satıyorlar ama bunu satmaları imkansız. bu işin içinde bir tuhaflık var." edalarına girmeleri değil. Osman'ın size cevap verecek kadar sizi kââle almasıdır.

    Sizin farklı varyasyonlarınızı bu forumda pek çok kez gördük. Bir firma hakkında ne zaman bir eleştiri yazılsa, muhakkak o firmadan birileri r10'a üye olup firmayı savunmaya kalkıp, eleştiriyi yazanlara hakaret ederler.

    Size tavsiyem şu olur; Madem bu kadar bilginiz var, madem bu kadar alt yapınız var, madem ki kaliteye bu kadar değer veriyorsunuz; Gidin 10mbit'i 1000 liraya satan grid telekom ile çalışın (: Bırakın bizi. Biz ucuz etin yahnisini yemeyi seven insanlarız... Ta ki yahni bozuluna kadar... (:

    Kolay gelsin.
  • 30-01-2008, 02:55:58
    #77
    Kurumsal PLUS
    xlenonz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7/24 365 full 10mbit kullanıyorum ben
    ama loss problemi işi bozuyor işte
    Loss işi bozmaz gece 1-2 saat daha bekle 8)
  • 30-01-2008, 04:07:32
    #78
    Daha evvelden bir konuda ilgili grafikler de konulmuştu sunucum hakkında Osman bilir rahatlıkla 10 mbit kullanabiliyorum bir yılı aşkın zamandır hatta anlık yüklenmelerde 12 mbiti bulabiliyorum.
  • 08-02-2008, 16:00:14
    #79
    Osman bey, tamam güzel hoş makinayı bıraktıkta, ne çay ısmarladılar bana, ne bi kahve, pizzada yoktu, çok cimri bu nixcon Gittiğimde bana en azından çay ısmarlayacak bir dc arıyorum

    Şaka şaka, gecenin bi yarısı giderseniz böyle oluyor, şansımı bi de gündüz deneyeceğim gelecek ay
  • 08-02-2008, 16:06:25
    #80
    Kurumsal PLUS
    Saint_Of_City adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Osman bey, tamam güzel hoş makinayı bıraktıkta, ne çay ısmarladılar bana, ne bi kahve, pizzada yoktu, çok cimri bu nixcon Gittiğimde bana en azından çay ısmarlayacak bir dc arıyorum
    Şaka şaka, gecenin bi yarısı giderseniz böyle oluyor, şansımı bi de gündüz deneyeceğim gelecek ay
    Can beye denk gelmişinizdir o ısmarlamaz
  • 08-02-2008, 21:48:38
    #81
    Üyeliği durduruldu
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 Mbps Hat ücreti : 119 YTL
    10 Mbps Hat ücreti : 180 YTL
    cPanel/WHM : 34 YTL
    Fantasitco cPanel Addon : 3 YTL
    Plesk Limitsiz Domain : 34 YTL
    Plesk 10 Domain Limitli : Ücretsiz
    Fiyatlara KDV dahil değildir tüm Netinternet kuralları her zaman olduğu gibi Co-Location hizmeti içinde geçerlidir.
    hocam ben bu konuda biraz cahilimde bi sunucu barındırmak için ne ödicez şimdi size..
    1-cPanel/WHM : 34 YTL
    2- ?
    hat ücreti felan anlamamda pek
    biri aydınlatsada bu cahillikten kurtulsam