Osman bey, tamam güzel hoş makinayı bıraktıkta, ne çay ısmarladılar bana, ne bi kahve, pizzada yoktu, çok cimri bu nixcon

Gittiğimde bana en azından çay ısmarlayacak bir dc arıyorum
Şaka şaka, gecenin bi yarısı giderseniz böyle oluyor, şansımı bi de gündüz deneyeceğim gelecek ay