Saint_Of_City adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Osman bey, tamam güzel hoş makinayı bıraktıkta, ne çay ısmarladılar bana, ne bi kahve, pizzada yoktu, çok cimri bu nixcon Gittiğimde bana en azından çay ısmarlayacak bir dc arıyorum
Şaka şaka, gecenin bi yarısı giderseniz böyle oluyor, şansımı bi de gündüz deneyeceğim gelecek ay
Can beye denk gelmişinizdir o ısmarlamaz