• 23-11-2007, 01:54:51
    #10
    Artık bir alakamız kalmamıştır. Bilginize
  • 23-11-2007, 13:20:44
    #11
    Öncelikle kafamda sorular var.

    Mecidiye Köy'e istediğim zaman gidip sunucuma müdahale edebilirmiyim. Gecenin 4'ü dahi olsa?

    Yukarıdaki fiyatlar private hat içinmi?

    5 Sunucu olursa 45 YTL lik lokasyon ücretinde indirim oluyormu?

    Geldiğimizde Teklandaki gibi pizza ısmarlanıyormu?

    Bunların cevaplarını alırsak memnun oluruk osman bey
  • 23-11-2007, 16:05:43
    #12
    TEKLAN da Pizza Ismarlanıyormu Acaba Hiç Denk Gelmedim Ama NİXCON da Öğle Yemeğine Denk Gelirseniz Döner Yiyebilirsiniz. Teklanda Rahat Bir Şekilde Çay + Kahve İçemezsiniz 1 Bardaktan Sonra Ama Nixconda Çay ve Kahve Sorunu Yoktur.
  • 23-11-2007, 16:12:34
    #13
    Kurumsal PLUS
    KamiLOwen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle kafamda sorular var.
    Mecidiye Köy'e istediğim zaman gidip sunucuma müdahale edebilirmiyim. Gecenin 4'ü dahi olsa?
    Yukarıdaki fiyatlar private hat içinmi?
    5 Sunucu olursa 45 YTL lik lokasyon ücretinde indirim oluyormu?
    Geldiğimizde Teklandaki gibi pizza ısmarlanıyormu?
    Bunların cevaplarını alırsak memnun oluruk osman bey
    İstediğiniz zaman değil bizi arıyarak (Netinternet'i) randevu alıyorsunuz hangi saatler arası müşteri orası boş ise aynı günün o saatleri gidebiliyorsunuz mesela 5-6 arası boşsa 5-6 arası gidip arkadaşlardan sunucunuzu isteyip kendi odanızda kuruyorsunuz ediyorsunuz tekrar arkadaşlara veriyorsunuz. DC ye girmek yine yasak ama DC de işlem yapabileceksiniz.

    Co-Location'nun temel mantığı hattın size özel olmasıdır. paylaşımlı hatta sahip co-location hizmeti görmedim bugüne kadar

    Sunucu sayısı 5 ise olmaz ama yüksek sunucu sayılarına ulaştığınızda çeşitli indirimler uygulanıyor.

    Pizza ısmarlamıyoruz onun yerine daha doyurucu şeyler ısmarlayabiliriz

    Sorular için teşekkürler.
  • 24-11-2007, 05:17:21
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Dali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TEKLAN da Pizza Ismarlanıyormu Acaba Hiç Denk Gelmedim Ama NİXCON da Öğle Yemeğine Denk Gelirseniz Döner Yiyebilirsiniz. Teklanda Rahat Bir Şekilde Çay + Kahve İçemezsiniz 1 Bardaktan Sonra Ama Nixconda Çay ve Kahve Sorunu Yoktur.
    Teklanda her türlü olay var müşteri olana kadar
  • 24-11-2007, 09:44:49
    #15
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstediğiniz zaman değil bizi arıyarak (Netinternet'i) randevu alıyorsunuz hangi saatler arası müşteri orası boş ise aynı günün o saatleri gidebiliyorsunuz mesela 5-6 arası boşsa 5-6 arası gidip arkadaşlardan sunucunuzu isteyip kendi odanızda kuruyorsunuz ediyorsunuz tekrar arkadaşlara veriyorsunuz. DC ye girmek yine yasak ama DC de işlem yapabileceksiniz.

    Co-Location'nun temel mantığı hattın size özel olmasıdır. paylaşımlı hatta sahip co-location hizmeti görmedim bugüne kadar

    Sunucu sayısı 5 ise olmaz ama yüksek sunucu sayılarına ulaştığınızda çeşitli indirimler uygulanıyor.

    Pizza ısmarlamıyoruz onun yerine daha doyurucu şeyler ısmarlayabiliriz

    Sorular için teşekkürler.
    hostcini pizza ısmarlıyor sanırım ne ısmarlandığı çalışanların damak zevkine bağlı
  • 24-11-2007, 11:42:18
    #16
    İşin şakası kalsın pizada ama hala NX e geçemememin nedeni var. Fiyatları çok uygun insanı kendine zaten bu çekiyor. Ama hala bana gösterebilecek iyi bir referansı yok. (Örn. Teklan=sahibinden.com)
  • 24-11-2007, 13:23:17
    #17
    Kurumsal PLUS
    KamiLOwen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin şakası kalsın pizada ama hala NX e geçemememin nedeni var. Fiyatları çok uygun insanı kendine zaten bu çekiyor. Ama hala bana gösterebilecek iyi bir referansı yok. (Örn. Teklan=sahibinden.com)
    NX'e mi yoksa Netinternet'emi geçmeyi düşünmüyorsun? zira Netinternetin referansları hepsini dövebilir 8)
  • 25-11-2007, 13:39:26
    #18
    İşin içinde pizza varsa bende gelirim , randevuları pizza hut'a mı veriyorsunuz