Netinternet Üzerinden Co-Location Hizmeti
84
●6.597
- 23-11-2007, 13:20:44Öncelikle kafamda sorular var.
Mecidiye Köy'e istediğim zaman gidip sunucuma müdahale edebilirmiyim. Gecenin 4'ü dahi olsa?
Yukarıdaki fiyatlar private hat içinmi?
5 Sunucu olursa 45 YTL lik lokasyon ücretinde indirim oluyormu?
Geldiğimizde Teklandaki gibi pizza ısmarlanıyormu?
Bunların cevaplarını alırsak memnun oluruk osman bey
- 23-11-2007, 16:12:34İstediğiniz zaman değil bizi arıyarak (Netinternet'i) randevu alıyorsunuz hangi saatler arası müşteri orası boş ise aynı günün o saatleri gidebiliyorsunuz mesela 5-6 arası boşsa 5-6 arası gidip arkadaşlardan sunucunuzu isteyip kendi odanızda kuruyorsunuz ediyorsunuz tekrar arkadaşlara veriyorsunuz. DC ye girmek yine yasak ama DC de işlem yapabileceksiniz.KamiLOwen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Co-Location'nun temel mantığı hattın size özel olmasıdır. paylaşımlı hatta sahip co-location hizmeti görmedim bugüne kadar
Sunucu sayısı 5 ise olmaz ama yüksek sunucu sayılarına ulaştığınızda çeşitli indirimler uygulanıyor.
Pizza ısmarlamıyoruz onun yerine daha doyurucu şeyler ısmarlayabiliriz
Sorular için teşekkürler. - 24-11-2007, 05:17:21Üyeliği durdurulduTeklanda her türlü olay var müşteri olana kadarDali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2007, 09:44:49hostcini pizza ısmarlıyor sanırım ne ısmarlandığı çalışanların damak zevkine bağlıNi-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2007, 13:23:17NX'e mi yoksa Netinternet'emi geçmeyi düşünmüyorsun? zira Netinternetin referansları hepsini dövebilir 8)KamiLOwen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ama NİXCON da Öğle Yemeğine Denk Gelirseniz Döner Yiyebilirsiniz. Teklanda Rahat Bir Şekilde Çay + Kahve İçemezsiniz 1 Bardaktan Sonra Ama Nixconda Çay ve Kahve Sorunu Yoktur.

