İstediğiniz zaman değil bizi arıyarak (Netinternet'i) randevu alıyorsunuz hangi saatler arası müşteri orası boş ise aynı günün o saatleri gidebiliyorsunuz mesela 5-6 arası boşsa 5-6 arası gidip arkadaşlardan sunucunuzu isteyip kendi odanızda kuruyorsunuz ediyorsunuz tekrar arkadaşlara veriyorsunuz. DC ye girmek yine yasak ama DC de işlem yapabileceksiniz.
Co-Location'nun temel mantığı hattın size özel olmasıdır. paylaşımlı hatta sahip co-location hizmeti görmedim bugüne kadar
Sunucu sayısı 5 ise olmaz ama yüksek sunucu sayılarına ulaştığınızda çeşitli indirimler uygulanıyor.
Pizza ısmarlamıyoruz onun yerine daha doyurucu şeyler ısmarlayabiliriz
Sorular için teşekkürler.
hostcini pizza ısmarlıyor sanırım ne ısmarlandığı çalışanların damak zevkine bağlı