KamiLOwen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşin şakası kalsın pizada ama hala NX e geçemememin nedeni var. Fiyatları çok uygun insanı kendine zaten bu çekiyor. Ama hala bana gösterebilecek iyi bir referansı yok. (Örn. Teklan=sahibinden.com)
NX'e mi yoksa Netinternet'emi geçmeyi düşünmüyorsun? zira Netinternetin referansları hepsini dövebilir 8)