İşin şakası kalsın pizada ama hala NX e geçemememin nedeni var. Fiyatları çok uygun insanı kendine zaten bu çekiyor. Ama hala bana gösterebilecek iyi bir referansı yok. (Örn. Teklan=sahibinden.com)