Konu
Netinternet Üzerinden Co-Location Hizmeti
24-11-2007, 11:42:18
#16
KamiLOwen
İşin şakası kalsın pizada ama hala NX e geçemememin nedeni var. Fiyatları çok uygun insanı kendine zaten bu çekiyor. Ama hala bana gösterebilecek iyi bir referansı yok. (Örn. Teklan=sahibinden.com)