Osman Bey,
Fiyatlariniza baktimda 1Mbit gibi bir hattı nasıl 35YTL 'ye verebiliyorsunuz çok merak ettim . ATX kasa için aldığınız 45YTL'de makinanin 1 aylık elektrik parasi etmektedir. 35YTL 'ye değil 1Mbit paylaşimsiz hat elektrik masrafını bile karşılamanız çok zor bu konu hakkında bilgi almam mümkünmüdür ?
Teşekkürler