• 14-02-2026, 14:57:47
    #1
    Merhaba,

    oynayacak olan var ise beraber girebiliriz.

    ( not: rezalet kötü oynuyorum bunun bilgisinde iletişime geçin lütfen )


  • 14-02-2026, 14:58:35
    #2
    CS 1.6 mı
  • 14-02-2026, 14:59:24
    #3
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CS 1.6 mı
    1.6 olsa döktürüyor olurdum hocam cs2 maalesef 30 yaşına gelip yaklaşık 1 aydır oynamaya çalışıyorum ama ya reflekslerim ölmüş ya da teknoloji çok ilerlemiş gençler çok iyi oynuyor

    biz cs 1.6'da kalmışız..
  • 14-02-2026, 15:00:04
    #4
    sakalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.6 olsa döktürüyor olurdum hocam cs2 maalesef 30 yaşına gelip yaklaşık 1 aydır oynamaya çalışıyorum ama ya reflekslerim ölmüş ya da teknoloji çok ilerlemiş gençler çok iyi oynuyor

    biz cs 1.6'da kalmışız..
    CS 1.6 candır 1.5 te iyiydi kayboldu
  • 14-02-2026, 15:00:50
    #5
    Arkaya döner dönmez hs atıyorken burnumun ucundakini vuramaz hale gelmişim ama direnmeye devam
  • 14-02-2026, 15:00:58
    #6
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CS 1.6 candır 1.5 te iyiydi kayboldu
    Öyleydi valla üstad, okuldan gelir gelmez hemen çantaları kapının kenarına atar koşa koşa internet kafeye gider 1 saat açtırır dünyanın mutluluğunu yaşardık o 1 saatte şimdi o keyfi alamıyorum..

    multiwhatsapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkaya döner dönmez hs atıyorken burnumun ucundakini vuramaz hale gelmişim ama direnmeye devam
    iyi valla yalnız değilmişim hocam