Konu
CS Oynayacak var mı?
14-02-2026, 14:57:47
#1
sakalper
Merhaba,
oynayacak olan var ise beraber girebiliriz.
( not: rezalet kötü oynuyorum bunun bilgisinde iletişime geçin lütfen )