Konu
CS Oynayacak var mı?
14-02-2026, 15:00:04
#4
obisa
sakalper adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1.6 olsa döktürüyor olurdum hocam cs2 maalesef
30 yaşına gelip yaklaşık 1 aydır oynamaya çalışıyorum ama ya reflekslerim ölmüş ya da teknoloji çok ilerlemiş gençler çok iyi oynuyor
biz cs 1.6'da kalmışız..
CS 1.6 candır 1.5 te iyiydi kayboldu