sakalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.6 olsa döktürüyor olurdum hocam cs2 maalesef 30 yaşına gelip yaklaşık 1 aydır oynamaya çalışıyorum ama ya reflekslerim ölmüş ya da teknoloji çok ilerlemiş gençler çok iyi oynuyor

biz cs 1.6'da kalmışız..
CS 1.6 candır 1.5 te iyiydi kayboldu