Konu
CS Oynayacak var mı?
14-02-2026, 14:59:24
#3
sakalper
obisa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
CS 1.6 mı
1.6 olsa döktürüyor olurdum hocam cs2 maalesef
30 yaşına gelip yaklaşık 1 aydır oynamaya çalışıyorum ama ya reflekslerim ölmüş ya da teknoloji çok ilerlemiş gençler çok iyi oynuyor
biz cs 1.6'da kalmışız..