• 16-12-2024, 00:53:02
    #1

    Klavyeyle yazmaktan parmaklarıma felç iniyordu. Sonunda geldi. 20 dolara 7/24 asistan. Oh ne ala.
  • 16-12-2024, 00:54:32
    #2
    Günaydın hocam ama geleli çok oluyor
  • 16-12-2024, 00:55:58
    #3
    Onefire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydın hocam ama geleli çok oluyor
    Ben yeni fark ettim hocam kaç gün oldu?
  • 16-12-2024, 00:59:18
    #4
    sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yeni fark ettim hocam kaç gün oldu?
    valla yalan olmasın 1-2 hafta oldu heralde
  • 16-12-2024, 01:00:50
    #5
    Onefire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla yalan olmasın 1-2 hafta oldu heralde
    Şu mikrofon girişini de yapsalar çok güzel olur. Sesli görüşme değil de sesli yazmayı kast ediyorum.
    Mobilde var ama webde yok.
  • 16-12-2024, 01:01:20
    #6
    sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu mikrofon girişini de yapsalar çok güzel olur. Sesli görüşme değil de sesli yazmayı kast ediyorum.
    Mobilde var ama webde yok.
    sesli konuşma özelliği varki hocam zaten
  • 16-12-2024, 01:01:55
    #7
    sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu mikrofon girişini de yapsalar çok güzel olur. Sesli görüşme değil de sesli yazmayı kast ediyorum.
    Mobilde var ama webde yok.
  • 16-12-2024, 01:02:24
    #8
    Onefire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sesli konuşma özelliği varki hocam zaten
    Yok hocam konuşmayı kast etmiyorum. Mobilde hani mikrofon tuşuna basıp sesli konuşuyorsunuz ve onu transkript edip normal mesaj haline getiriyor ya onu kast ediyorum.
  • 22-12-2024, 12:11:40
    #9
    sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam konuşmayı kast etmiyorum. Mobilde hani mikrofon tuşuna basıp sesli konuşuyorsunuz ve onu transkript edip normal mesaj haline getiriyor ya onu kast ediyorum.
    Masaüstü uygulaması mikrofon girişine izin veriyor.sesi yazıya çevirmek için kullanıyorum.