Onefire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sesli konuşma özelliği varki hocam zaten
Yok hocam konuşmayı kast etmiyorum. Mobilde hani mikrofon tuşuna basıp sesli konuşuyorsunuz ve onu transkript edip normal mesaj haline getiriyor ya onu kast ediyorum.