sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam konuşmayı kast etmiyorum. Mobilde hani mikrofon tuşuna basıp sesli konuşuyorsunuz ve onu transkript edip normal mesaj haline getiriyor ya onu kast ediyorum.
Masaüstü uygulaması mikrofon girişine izin veriyor.sesi yazıya çevirmek için kullanıyorum.