sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu mikrofon girişini de yapsalar çok güzel olur. Sesli görüşme değil de sesli yazmayı kast ediyorum.
Mobilde var ama webde yok.
sesli konuşma özelliği varki hocam zaten