Onefire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla yalan olmasın 1-2 hafta oldu heralde
Şu mikrofon girişini de yapsalar çok güzel olur. Sesli görüşme değil de sesli yazmayı kast ediyorum.
Mobilde var ama webde yok.