• 29-12-2010, 19:16:36
    #1
    Arkadaşlar aranızda Sonyericsson Xperia™ X10 kullanan varmı yada bu telefon hakkında önerisi olan? Başka bir Sonyericsson da olabilir. Nokia yada iphone gibi modellerle ilgilenmiyorum.
    Yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.

    http://www.sonyericsson.com/cws/prod...#view=overview
  • 29-12-2010, 19:34:29
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ben kullanıyorum. Merak ettiklerinizi cevaplayabilirim.
  • 29-12-2010, 19:35:13
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    nokia istesn n900 derdm ama illa sonyericsn alicksn x10 al. motorola dusunursen yeni cikan milestone kesn bak.
  • 29-12-2010, 21:35:27
    #4
    LGDream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kullanıyorum. Merak ettiklerinizi cevaplayabilirim.
    İphone ilgilenmiyorum dedim ama onunla bir kıyaslama yapılırsa ne gibi artıları var ayrıca hd video çekimi yapılmıyormuş sanırım video kayıt özelliği nasıl vede senin eklemek istediğin birşey varsa ?
  • 29-12-2010, 21:38:08
    #5
    Bende yaklaşık 4 aydır x10 kullanıyorum. Gayet memnunum. Sormak istediğiniz birşey varsa yardımcı olabilirim. X10 iphoneden bin kat daha iyi. Ayrıca Telefonu güncelledikten sonra Hd kamera çekimi özelliğide ekleniyor. Android 2.0 ile gelen bir özellik.
  • 29-12-2010, 21:45:23
    #6
    Android işletim sistemi var yani o zaman market olayında sorun yok uygulama desteği güçlü yani
  • 29-12-2010, 21:46:25
    #7
    LeGoLaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende yaklaşık 4 aydır x10 kullanıyorum. Gayet memnunum. Sormak istediğiniz birşey varsa yardımcı olabilirim. X10 iphoneden bin kat daha iyi. Ayrıca Telefonu güncelledikten sonra Hd kamera çekimi özelliğide ekleniyor. Android 2.0 ile gelen bir özellik.
    Fiyat olarak nekadara aldınız internet üzerinden aldıysanız nereden?
  • 29-12-2010, 21:48:28
    #8
    O zamanlar Türkiyede yoktu. Yurtdışından geliyordu. Gittigidiyordan aldım. 1.400 Liraya almıştım. Fakat şuan Türkiyede garantili satılmaya başlandı. Tavsiyem garantili almanızdır.
  • 29-12-2010, 23:31:47
    #9
    LeGoLaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zamanlar Türkiyede yoktu. Yurtdışından geliyordu. Gittigidiyordan aldım. 1.400 Liraya almıştım. Fakat şuan Türkiyede garantili satılmaya başlandı. Tavsiyem garantili almanızdır.
    Teşekkürler verdiğin bilgiler için alınır birşey gibi duruyor zaten şuanki telefonumda sony ericson bu farkadan vaz geçmiycem gibi başka eklemek istediğin bişe varsa alabilirim senin ekleceğin ?