Arkadaşlar aranızda Sonyericsson Xperia™ X10 kullanan varmı yada bu telefon hakkında önerisi olan? Başka bir Sonyericsson da olabilir. Nokia yada iphone gibi modellerle ilgilenmiyorum.
Yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.
http://www.sonyericsson.com/cws/prod...#view=overview
Sonyericsson Xperia™ X10
14
●1.163
- 29-12-2010, 21:35:27İphone ilgilenmiyorum dedim ama onunla bir kıyaslama yapılırsa ne gibi artıları var ayrıca hd video çekimi yapılmıyormuş sanırım video kayıt özelliği nasıl vede senin eklemek istediğin birşey varsa ?LGDream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2010, 21:45:23Android işletim sistemi var yani o zaman market olayında sorun yok uygulama desteği güçlü yani
- 29-12-2010, 21:46:25Fiyat olarak nekadara aldınız internet üzerinden aldıysanız nereden?LeGoLaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2010, 23:31:47Teşekkürler verdiğin bilgiler için alınır birşey gibi duruyor zaten şuanki telefonumda sony ericson bu farkadan vaz geçmiycem gibi başka eklemek istediğin bişe varsa alabilirim senin ekleceğin ?LeGoLaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle