Bende yaklaşık 4 aydır x10 kullanıyorum. Gayet memnunum. Sormak istediğiniz birşey varsa yardımcı olabilirim. X10 iphoneden bin kat daha iyi. Ayrıca Telefonu güncelledikten sonra Hd kamera çekimi özelliğide ekleniyor. Android 2.0 ile gelen bir özellik.