LGDream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben kullanıyorum. Merak ettiklerinizi cevaplayabilirim.
İphone ilgilenmiyorum dedim ama onunla bir kıyaslama yapılırsa ne gibi artıları var ayrıca hd video çekimi yapılmıyormuş sanırım video kayıt özelliği nasıl vede senin eklemek istediğin birşey varsa ?