rapozof adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sonyericsson Xperia X10
14
●1.163
- 29-12-2010, 23:40:11X10 nun bir kaç eksik yanını eklemek istiyorum. Dışarıya verdiği müzik sesi kalitesi kötü. Ayrıca son aramalar insanı bazen verem ediyor. Çünkü bazen herhangi bir isme dokunduğunuzda orda rastgele başka birini arıyabiliyor. Bu sorun genelde seri dokunulduğunda oluyor. Akşam flash olayının düzensiz yapılması yüzünden gözler kırmızı çıkabiliyor. Bunun dışında başka bir hatayla karşılaşmadım.
- 29-12-2010, 23:49:57sesi dışarıya kötü vermesi pekte önemli değil bence kulaklıkta süper olur diye tahmin ediyorum
- 01-01-2011, 12:31:20Üyeliği durdurulduHem X10 hem de iphone sahibiyim. Dokunmatiği kıyaslarsak sony daha iyi durumda. Kamerası 8mp ve inanın çok güzel çekimler yapıyor. Garantili olarak alırsanız android market gelmiyor. Türkiye garantili cihazlarda, (buna benim aldığım da dahil) android market yüklü değil. Ekstra işlemler yapmanız gerekiyor. Genel olarak memnunum telefondan. Kulaklığı taktığınızda 5+1 gibi ses veriyor
Ayrıca yazılım güncellerseniz jd video çekebilirsiniz.
Ayrıca yazılım güncellerseniz jd video çekebilirsiniz.