rapozof adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler verdiğin bilgiler için alınır birşey gibi duruyor zaten şuanki telefonumda sony ericson bu farkadan vaz geçmiycem gibi başka eklemek istediğin bişe varsa alabilirim senin ekleceğin ?
X10 nun bir kaç eksik yanını eklemek istiyorum. Dışarıya verdiği müzik sesi kalitesi kötü. Ayrıca son aramalar insanı bazen verem ediyor. Çünkü bazen herhangi bir isme dokunduğunuzda orda rastgele başka birini arıyabiliyor. Bu sorun genelde seri dokunulduğunda oluyor. Akşam flash olayının düzensiz yapılması yüzünden gözler kırmızı çıkabiliyor. Bunun dışında başka bir hatayla karşılaşmadım.