Hem X10 hem de iphone sahibiyim. Dokunmatiği kıyaslarsak sony daha iyi durumda. Kamerası 8mp ve inanın çok güzel çekimler yapıyor. Garantili olarak alırsanız android market gelmiyor. Türkiye garantili cihazlarda, (buna benim aldığım da dahil) android market yüklü değil. Ekstra işlemler yapmanız gerekiyor. Genel olarak memnunum telefondan. Kulaklığı taktığınızda 5+1 gibi ses veriyor

Ayrıca yazılım güncellerseniz jd video çekebilirsiniz.