Arkadaşlar aranızda Sonyericsson Xperia™ X10 kullanan varmı yada bu telefon hakkında önerisi olan? Başka bir Sonyericsson da olabilir. Nokia yada iphone gibi modellerle ilgilenmiyorum.
Yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.

http://www.sonyericsson.com/cws/prod...#view=overview