• 23-06-2010, 15:48:15
    #1
    Nokia çeşitlerinden 5800 ile e63 arasında kararsın kaldım.Sizce hangisi daha iyi.
    Özellik olarak birbirlerine çok benzeyen 2telefon.

    birbirlerinden ayrılan önemli özellikler..

    e63 kamerası 2mp,, 5800 kamerası 3,2mp
    e63 bağlantı hızı 384 Kbps,, 5800 bağlantı hızı 3,6 Mbps

    5800da donma ve geç algılama gibi sorunlar varmış.Deniyor.

    Aşağıdaki linklerde ürünleri inceleyebilirsiniz..

    Nokia 5800

    Nokia E63

    Telefonlar hakkındaki düşüncelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum.
    Sizce 2 arasından tercih yapılacak olursa hangisi alınmalı?
  • 23-06-2010, 15:50:35
    #2
    Aynı soruyu ben e63'ümü almadan önce sormuştum yine r10'da.Şansın var ki her iki telefonuda kullanan biriyim.5800 Xpress Music'de bir problem yok zaten aynı işletim sistmeine sahipler diyebiliriz.Geniş ekranı iyi biraz.E63'de ise istediğim istemediğim herşey var.Fotoğraf çekimlerine gelince megapiksel'i bilmem ama, e63 daha da önde resim kalitesi yönünden.
  • 23-06-2010, 15:53:17
    #3
    Tamam teşekkürler ilginiz için.
  • 24-06-2010, 09:43:24
    #4
    Weblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı soruyu ben e63'ümü almadan önce sormuştum yine r10'da.Şansın var ki her iki telefonuda kullanan biriyim.5800 Xpress Music'de bir problem yok zaten aynı işletim sistmeine sahipler diyebiliriz.Geniş ekranı iyi biraz.E63'de ise istediğim istemediğim herşey var.Fotoğraf çekimlerine gelince megapiksel'i bilmem ama, e63 daha da önde resim kalitesi yönünden.
    5800 Xpress Music kullanıyorum kamera yönünden de gayet kaliteli
  • 24-06-2010, 10:14:08
    #5
    Üyeliği durduruldu
    karşılaştırma yapmak doğru değil ihtiyaçlara göre telefon değişir ama ben kullanıcak olsam 2 si arasında kalsam e63 alırım 2 cihazıda kullandım
  • 25-06-2010, 12:14:17
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben 5800 kullanıyorum, arkadaşımda da e63 var. İkisini de biliyorum yani.

    Kameranın 3,2mp olmasına aldanmayın, 5800ın kamerası oldukça kötü malesef.

    Yine de 5800 tavsiye ederim. Donma sorunu çok sık yaşanmıyor. Yok demiyorum ama nadiren oluyor. Güncellemeleri takip ederseniz zaten her güncellemeyle biraz daha rahatlıyor telefon.

    Kısacası kamera çok önemli bir etken değilse 5800 tavsiye ederim.
  • 25-06-2010, 12:59:33
    #7
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    fiyata baktıgında e 63 daha ucuz ama 5800 her yönden e 63 den üstündür.bende 5800 alıcaktım ama 5800 da e250 gibi oldu herkezde var o yuzden samsung s5233 aldım gayet guzel.
  • 25-06-2010, 13:08:38
    #8
    danway35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyata baktıgında e 63 daha ucuz ama 5800 her yönden e 63 den üstündür.bende 5800 alıcaktım ama 5800 da e250 gibi oldu herkezde var o yuzden samsung s5233 aldım gayet guzel.
    Her yönden değil, bence üstün değil kötü bile. 5 MP kamera var, ama e63 kadar kaliteli çekemiyor.(telefonum diye demiyorum, çünkü her ikisinide kullandım.) Dokunmatik ekranların ömrü kısa olur bunu da unutmamanı tercih ederim.Onun haricinde 5800'dan ayıran tek farkı GPS özelliğinin olmaması, bunuda harici GPS ile halledebilirsin.Hee illa ki 5800 diye tutturdum dersen, aynı fiyata e71 var, hemde olmayan yok.Bknz;





  • 25-06-2010, 18:35:57
    #9
    5800 hiç alma doğru düzgün kullanamadım her hafta serviste