• 01-07-2010, 15:28:48
    #19
    Nokia e63 internet videolarını açabiliyor mu acaba? Mesela facebook videolarını yada youtube videolarını??
  • 01-07-2010, 17:04:45
    #20
    Hack4Life adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5800 alma sakın sakın ben böyle söyleyeyim sana.
    Neden?

    Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum 5800'ı negatif bir yanı yok. Hatta internette gezmeyi sevenler için ekranın geçiş olması çok güzel bir artısı.

    Öneririm
  • 01-07-2010, 22:36:29
    #21
    Real den 469 a aldım 10 gun once mukemmel bı telefon Tek rakıbı x6 n79 bıde THY dıye düşünüyorum
  • 01-07-2010, 22:45:32
    #22
    egebit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar sürekli mesajlaşan biriyim 5800 bu konuda kullanışlı mı bende almayı düşünüyorum
    Çok kullanışlı. Hızlı bir biçimde mesaj yazıyorum. t9 kullan tadına doyulmaz..

    DarkStyLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5800 da mesaj zor gözüküyor ama değil 1 süre sonra öyle bir alışıyorsunuzki dokunmatik çok rahat geliyor.
    Aynen, hele de titreşim açıksa çok zevkli dokunmatiği

    eroldo8erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5800 hiç alma doğru düzgün kullanamadım her hafta serviste
    Elektronik aletler şans işi biraz da. Geçmiş olsun.
  • 01-07-2010, 22:51:11
    #23
    Üyeliği durduruldu
    5800 şuan kullanıyorum e63'ü daha önce biraz inceledim.5800 sorunsuz,herşey var tavsiye ederim çok memnunum.pişman olmazsın bu fiyata bu özelliklerde zor bulursun
  • 01-07-2010, 22:55:20
    #24
    5800 çok beğendiğim bir telefon.Özellikleri fiyatına göre çok iyi bence
  • 01-07-2010, 22:56:19
    #25
    5800 xm'in kamerasından bir çok kişi şikayetçiydi. 2-3 saat önce bi' yiğenimde gördüm baktım inceledim telefonu hoşuma gitti.

    Kamerasını özellikle test ettim karanlık ortamda flaş ile 3.2 mp kameraya göre gayet iyi.

    Bazı arkadaşlar neden beğenmedi anlamadım. Sonuçta 5 mp kamerası yok ya da fotoğraf makinesi değil ki süper görünüm bekliyorsunuz.