Nokia 5800 mı yoksa E63 mü?
24
●3.309
- 01-07-2010, 17:04:45Neden?Hack4Life adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum 5800'ı negatif bir yanı yok. Hatta internette gezmeyi sevenler için ekranın geçiş olması çok güzel bir artısı.
Öneririm
- 01-07-2010, 22:36:29Real den 469 a aldım 10 gun once mukemmel bı telefon Tek rakıbı x6 n79 bıde THY dıye düşünüyorum
- 01-07-2010, 22:45:32Çok kullanışlı. Hızlı bir biçimde mesaj yazıyorum. t9 kullan tadına doyulmaz..egebit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen, hele de titreşim açıksa çok zevkli dokunmatiğiDarkStyLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eroldo8erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elektronik aletler şans işi biraz da. Geçmiş olsun.
- 01-07-2010, 22:56:195800 xm'in kamerasından bir çok kişi şikayetçiydi. 2-3 saat önce bi' yiğenimde gördüm baktım inceledim telefonu hoşuma gitti.
Kamerasını özellikle test ettim karanlık ortamda flaş ile 3.2 mp kameraya göre gayet iyi.
Bazı arkadaşlar neden beğenmedi anlamadım. Sonuçta 5 mp kamerası yok ya da fotoğraf makinesi değil ki süper görünüm bekliyorsunuz.
Elektronik aletler şans işi biraz da. Geçmiş olsun.