• 25-06-2010, 22:09:44
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    5800 kullanıcısı olarakdan 5800 ı öneriririm.Şuana kadar sorun çıkarmadı.
  • 25-06-2010, 23:24:15
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Nokia e63
  • 25-06-2010, 23:25:16
    #12
    5800 öneririm bende her yonu guzel kamerası kotu diyenlerde sanırım kullanmasını bilmiyor kamerasıda gayet guzel ustelik pek çok özelliği var kamerasının
    donmaya sadece radyoda rastladım ben bi sonraki surumde duzeltilir diye umut ediyorum
  • 26-06-2010, 00:37:07
    #13
    Hocam E71 bana sorarsan..

    e63'de olabilir tabi
  • 26-06-2010, 11:25:17
    #14
    Arkadaşlar sürekli mesajlaşan biriyim 5800 bu konuda kullanışlı mı bende almayı düşünüyorum
  • 26-06-2010, 12:48:14
    #15
    5800 da mesaj zor gözüküyor ama değil 1 süre sonra öyle bir alışıyorsunuzki dokunmatik çok rahat geliyor.
  • 26-06-2010, 19:30:31
    #16
    Üyeliği durduruldu
    5800 alma sakın sakın ben böyle söyleyeyim sana.
  • 26-06-2010, 20:50:48
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    eroldo8erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5800 hiç alma doğru düzgün kullanamadım her hafta serviste
    8ay oldu alalı, hiç servise göndermedim. O biraz da şans meselesi, başka telefonda da başınıza gelebilirdi.

    Anonim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5800 öneririm bende her yonu guzel kamerası kotu diyenlerde sanırım kullanmasını bilmiyor kamerasıda gayet guzel ustelik pek çok özelliği var kamerasının
    donmaya sadece radyoda rastladım ben bi sonraki surumde duzeltilir diye umut ediyorum
    Hocam rica etsem kamerayla çektiğiniz ve güzel oluğunu düşündüğünüz örnek bir resim koyabilir misiniz?

    egebit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar sürekli mesajlaşan biriyim 5800 bu konuda kullanışlı mı bende almayı düşünüyorum
    Zamanla alışılıyor ama normal telefon gibi olmaz hiçbir zaman. Bakmadan çekme olayı mümkün olmuyor mesela

    Hack4Life adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5800 alma sakın sakın ben böyle söyleyeyim sana.
    Sebebiyle birlikte söylerseniz daha güzel olur.
  • 26-06-2010, 23:14:36
    #18
    5800 XM almani Tavsiye ederim yeni Firmwaresi cok güzel ayni x6 yani Sürüm v50 ben kendim kullaniyorum ve cok memnunum tskl. Takilma vs vs öle seylerde yok kinetic scrolling var bence süper.!