5800 XM almani Tavsiye ederim yeni Firmwaresi cok güzel ayni x6 yani Sürüm v50 ben kendim kullaniyorum ve cok memnunum tskl. Takilma vs vs öle seylerde yok kinetic scrolling var bence süper.!