5800 hiç alma doğru düzgün kullanamadım her hafta serviste
8ay oldu alalı, hiç servise göndermedim. O biraz da şans meselesi, başka telefonda da başınıza gelebilirdi.
5800 öneririm bende her yonu guzel kamerası kotu diyenlerde sanırım kullanmasını bilmiyor kamerasıda gayet guzel ustelik pek çok özelliği var kamerasının
donmaya sadece radyoda rastladım ben bi sonraki surumde duzeltilir diye umut ediyorum
Hocam rica etsem kamerayla çektiğiniz ve güzel oluğunu düşündüğünüz örnek bir resim koyabilir misiniz?
Arkadaşlar sürekli mesajlaşan biriyim 5800 bu konuda kullanışlı mı bende almayı düşünüyorum
Zamanla alışılıyor ama normal telefon gibi olmaz hiçbir zaman. Bakmadan çekme olayı mümkün olmuyor mesela
5800 alma sakın sakın ben böyle söyleyeyim sana.
Sebebiyle birlikte söylerseniz daha güzel olur.