Weblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı soruyu ben e63'ümü almadan önce sormuştum yine r10'da.Şansın var ki her iki telefonuda kullanan biriyim.5800 Xpress Music'de bir problem yok zaten aynı işletim sistmeine sahipler diyebiliriz.Geniş ekranı iyi biraz.E63'de ise istediğim istemediğim herşey var.Fotoğraf çekimlerine gelince megapiksel'i bilmem ama, e63 daha da önde resim kalitesi yönünden.
5800 Xpress Music kullanıyorum kamera yönünden de gayet kaliteli