Ben 5800 kullanıyorum, arkadaşımda da e63 var. İkisini de biliyorum yani.

Kameranın 3,2mp olmasına aldanmayın, 5800ın kamerası oldukça kötü malesef.

Yine de 5800 tavsiye ederim. Donma sorunu çok sık yaşanmıyor. Yok demiyorum ama nadiren oluyor. Güncellemeleri takip ederseniz zaten her güncellemeyle biraz daha rahatlıyor telefon.

Kısacası kamera çok önemli bir etken değilse 5800 tavsiye ederim.