Nokıa mı \ Samsung mu ?
31
●3.662
- 24-04-2010, 16:43:20Üyeliği durdurulduHocam bence elektronik biraz şans işi nokia deriz alırsınız ertesi gün bozuk çıkar uraş dur.
ama hangisi daha kullanışlı derseniz nokia derim nedeninide söyliyeyim. Nokia nın uygulamalarını kolaylıkla bulabilirsin fakat samsung öyle değil. Mesela 5800 ı bende kullandım kablosuz bağlantı ile internete girip ovi (uygalama indirme programı) nı indirdim ve ardından telefonuma onlarca eğlenceli ve işe yarar uygulama indirdim.Üstelik ücretsiz. Samsung da böyle birşey varmı bilemiyorum. O yüzden ben nokia diyorum (Y)
- 24-04-2010, 17:09:45Üyeliği durdurulduEn son bir Samsung aldım 15 gün sonra sattım n73 aldım hala kullanıyorum.
- 24-04-2010, 18:22:02Üyeliği durdurulduSamsung Jet (s8003) kullanıyorum ve daha önceden hep nokia kullanırdım ve samsunga geçtiğime pişman oldum
Kesinlikle nokiadan şaşma derim - 24-04-2010, 19:50:44Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.samsung la nokia karşılaştırmak bile hata
çin mallarından farksız nerdeyse samsung nokia dan temizi kullanışlısı yok 2 tane samsung telefonum var multimedia bakımından sıfır samsunglar kullanışlı olmuyor video izlersin ledi bozulur mp3 dinlersin hoparlörü patlar
- 24-04-2010, 19:53:16Üyeliği durduruldu5800 kullanıyorum bu fiyata alabilceğin en iyi telefonlardan biri, v50 güncellemesi ilede tadından yenmez hale geldi. Samsung da kullandım söylediğin modeli değil ama samsungunda dizaynı (e900) beni bitiriyordu :[. Her ne olursa olsun para biriktirebilcek durumdaysan biraz daha biriktir sabret iphone al. Kafan rahat olsun.
ama hangisi daha kullanışlı derseniz nokia derim nedeninide söyliyeyim. Nokia nın uygulamalarını kolaylıkla bulabilirsin fakat samsung öyle değil. Mesela 5800 ı bende kullandım kablosuz bağlantı ile internete girip ovi (uygalama indirme programı) nı indirdim ve ardından telefonuma onlarca eğlenceli ve işe yarar uygulama indirdim.Üstelik ücretsiz. Samsung da böyle birşey varmı bilemiyorum. O yüzden ben nokia diyorum (Y)