• 24-04-2010, 15:51:24
    #19
    Samsung E-900 Kullanıyorum merdivenlerden yuvarlandı 3-4 defa dokunmatigi halen çalışıyor normal sağ tuşu bozuldu. Nokiayı yere düşürdüm şaftı kaydı
  • 24-04-2010, 16:43:20
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Hocam bence elektronik biraz şans işi nokia deriz alırsınız ertesi gün bozuk çıkar uraş dur. ama hangisi daha kullanışlı derseniz nokia derim nedeninide söyliyeyim. Nokia nın uygulamalarını kolaylıkla bulabilirsin fakat samsung öyle değil. Mesela 5800 ı bende kullandım kablosuz bağlantı ile internete girip ovi (uygalama indirme programı) nı indirdim ve ardından telefonuma onlarca eğlenceli ve işe yarar uygulama indirdim.Üstelik ücretsiz. Samsung da böyle birşey varmı bilemiyorum. O yüzden ben nokia diyorum (Y)
  • 24-04-2010, 16:52:02
    #21
    nokia tabiki..
  • 24-04-2010, 16:56:15
    #22
    samsungun en teknolojik telefonu dahi olsa,nokianın özelliksiz telefonunu tercih ederim.
  • 24-04-2010, 17:09:45
    #23
    Üyeliği durduruldu
    En son bir Samsung aldım 15 gün sonra sattım n73 aldım hala kullanıyorum.
  • 24-04-2010, 18:22:02
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Samsung Jet (s8003) kullanıyorum ve daha önceden hep nokia kullanırdım ve samsunga geçtiğime pişman oldum

    Kesinlikle nokiadan şaşma derim
  • 24-04-2010, 19:47:54
    #25
    Nokıa 5800 XpressMucis kendim kullanıyorum ve çok memnumum sevgilim samsung star aldı ve sarj olmuyor servise gitti 15 20 gün bekledi geldi gene sarj olmuyor telefon nokia dan şaşmıyıcaksın hiç bi zaman
  • 24-04-2010, 19:50:44
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    samsung la nokia karşılaştırmak bile hata çin mallarından farksız nerdeyse samsung nokia dan temizi kullanışlısı yok 2 tane samsung telefonum var multimedia bakımından sıfır samsunglar kullanışlı olmuyor video izlersin ledi bozulur mp3 dinlersin hoparlörü patlar
  • 24-04-2010, 19:53:16
    #27
    Üyeliği durduruldu
    5800 kullanıyorum bu fiyata alabilceğin en iyi telefonlardan biri, v50 güncellemesi ilede tadından yenmez hale geldi. Samsung da kullandım söylediğin modeli değil ama samsungunda dizaynı (e900) beni bitiriyordu :[. Her ne olursa olsun para biriktirebilcek durumdaysan biraz daha biriktir sabret iphone al. Kafan rahat olsun.