5800 kullanıyorum bu fiyata alabilceğin en iyi telefonlardan biri, v50 güncellemesi ilede tadından yenmez hale geldi. Samsung da kullandım söylediğin modeli değil ama samsungunda dizaynı (e900) beni bitiriyordu :[. Her ne olursa olsun para biriktirebilcek durumdaysan biraz daha biriktir sabret iphone al. Kafan rahat olsun.