• 24-04-2010, 03:01:13
    #10
    ortalama 2 yıldır samsung kullanıyorum hiç bir sorunum olmadı ama bu tür cihaz kullanacaksanız nokia derim. Fakat samsung'u da yabana atmamak lazım..!
  • 24-04-2010, 03:05:09
    #11
    Nokia 5800 XpressMusic al derim ben de. Nokia yanında samsung, adana kebaba hayır deyip sıvıyağda kavrulmuş az pişmiş makarna yeme tadını verir..
  • 24-04-2010, 03:54:52
    #12
    5800'nın dokunmatigi samsung'a göre biraz sert olsada kalitesi ve kullanım kolaylıgından dolayı 5800 diyorum.
  • 24-04-2010, 09:32:11
    #13
    S5233T kullanıyorum. Tabikide S5233 diyorum.
  • 24-04-2010, 13:47:04
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Nokıa..
  • 24-04-2010, 15:32:25
    #15
    Herzaman nokia kullandım ve hep memnun kaldım
  • 24-04-2010, 15:37:54
    #16
    Nokia 5800 suan kullanıyorum tavsiye edicem bir telefon .
  • 24-04-2010, 15:46:48
    #17
    yakında bende samsung s8003 jet almayı düşünüyorum wifi 3g vs. dokunmatiği herşeyi çok güzel (:
  • 24-04-2010, 15:49:43
    #18
    nokia 5800 kullanıyorum.güzel cihaz