Nokıa mı \ Samsung mu ?
31
●3.662
- 24-04-2010, 03:01:13ortalama 2 yıldır samsung kullanıyorum hiç bir sorunum olmadı ama bu tür cihaz kullanacaksanız nokia derim. Fakat samsung'u da yabana atmamak lazım..!
- 24-04-2010, 03:05:09Nokia 5800 XpressMusic al derim ben de. Nokia yanında samsung, adana kebaba hayır deyip sıvıyağda kavrulmuş az pişmiş makarna yeme tadını verir..